- Aktualności

- Darmowy newsletter

- Powiadom przyjaciół!

- Phone-to-Phone

- VoIP-In

- FAQ

- Kontakt

FAQ - Konto

[ogólne] [płatności] [konto] [połączenie]

Zapomniałem hasło. Co powinienem zrobić?^ góra

Użyj naszego modułu odzyskiwania haseł na stronieKup doładowanie .

Czy mogę połączyć numer DID do mojego konta 12Voip?^ góra

Tak, możesz, jesli używasz dostawcy numery DID, musisz przesłać swój DID do: username@sip.12Voip.com

Zarejestrowałem się ale nie otrzymałem emaila potwierdzającego^ góra

Jeśli nie otrzymałeś naszego emaila, na przykład w związku z filtrami spam, twoja rejestracja mogła mimo wszystko zakończyć się pomyślnie. Po upływie godziny od rejestracji sprawdź czy mozesz wykonywać połaczenia korzystając z 12Voip.

Jakie metody płatności oferujecie?^ góra

12Voip oferuje róznorodne drogi płacenia, w tym główne karty kredytowe/debetowe, przelewy bankowe, PayPal, Moneybookers oraz w zalezności od tego gdzie mieszkasz, różne lokalne metody płatności. Zaloguj się do swojego konta i wybierz "kup doładowanie" aby zobaczyć które metody płatności najlepiej Ci odpowiadają. Jeśli nie ma tam Twojej preferowanej metody płatności możesz także sprawdzić Moneybookers lub Paypal gdyż one oferują jeszcze więcej lokalnych metod płacenia.

Właśnie wykupiłem doładowanie ale mój stan konta nie jest uaktualniony?^ góra

Stany konta są aktualizowane centralnie, więc może to zająć kilka minut aby otrzymać najnowsze uaktualnienie.

Jeśli właśnie złożyłeś nowe zamówienie, upewnij się,że sprawdzasz swój stan płatności poprzez zapisanie się do Twojego konta i sprawdzenie Twoich zakupów. Tylko zamówienia wyróżnione na liście "Zrealizowane" pojawią się na Twoim stanie konta.

Sugerujemy aby wykonywac połaczenia nawet jeśli nowe doładowanie się jeszce nie pokazało. Często pokazanie uaktualnionego stanu konta zajmuje trochę czasu ale rozmowy moga być wykonywane wcześniej. Jeśli uda Ci się wykonać połaczenie stan konta uaktualni się natychmiast.

Mój status zamówień pokazuje "ZREALIZOWANE" ale doładowanie nie jest dodane do mojego konta?^ góra

W niektórych przypadkach klienci doświadczyli dłuższych opóźnień pomiędzy przetworzeniem zamówienia a pojawieniem się doładowania na koncie. Generalnie powinno to zająć tylko kilka minut, ale w niewielkiej ilości przypadków klienci mogą być zmuszeni do dłuzszego oczekiwania aż stan konta odzwierciedli ich zakup.

Zawsze możesz sprawdzić swój stan zamówień w sekcji Moje Zakupy na twoichstronach osobistych. Sugerujemy aby próbować wykonać połaczenie nawet jeśli zakupione doładowanie jeszcze się nie pojawiło. W niektórych przypadkach pokazanie uaktualnionego stanu konta może zająć trochę czasu a wykonanie połaczenia wychodzącego VoIP może często wywołać natychmiastowe uaktualnienie. Jeśli Twoje zamówienie jest zaznaczone jako "Zrealizowane" to OTRZYMASZ doładowanie.

Jak długo jest ważne moje doładowanie na rozmowy?^ góra

W 12Voip, Twoje doładowanie NIE traci ważności.

Czy są jakieś koszty dodatkowe?^ góra

Nie ma żadnych comiesięcznych opłat wpisowych, rejestracyjnych czy administracyjnych. Ogłoszona taryfa dla każdego miejsca docelowego zawiera w sobie wszystkie koszty.

Ile będę musiał zapłacić za rozmowy?^ góra

Nic! - jeśli dzwonisz pod dowolny numer stacjonarny do jednego z naszych darmowych* miejsc docelowych, lub do dowolnego przyjaciela online.

Połączenia do wszystkich pozostałych (PSTN) numerów telefonu będą obciążone według odpowiedniej taryfy do miejsca docelowego, do którego dzwonisz. Ceny są podane w Eurocentach za minutę a długość rozmowy jest zaokrąglana w górę do następnej minuty. Oprócz tego nie ma żadnych innych opłat; ani wpisowych , ani rejestracyjnych , ani administracyjnych!

Czy mogę dostać 12Voip w moim ulubionym języku?^ góra

W aplikacji, wybierz "Narzędzia" -> "Wybierz Język". Możesz wybierać z pośród wielu popularnych języków.

Czy firma może się zapisać?^ góra

Tak, jest to mozliwe, aby firma się zapisała. Warunki płatności i zasady działania serwisu są dokładnie takie same jak dla klientów indywidualnych.

Czy otrzymam fakturę?^ góra

Nie można otrzymać faktury pocztą. Wszystkie wykazy rozmów i opłaty są widoczne na Twojej stronie konta na tej stronie internetowej.

Gdzie mogę zobaczyć i zmienić moje dane klienta 12Voip?^ góra

Jeśli chciałbyś zmienić swoje dane osobowe proszę zaloguj się i wybierz 'Twój adres faktury' aby uaktualnić Twoje konto. Pamiętaj, że zmiany online mogą zająć do godziny czasu zanim zostaną przetworzone więc mogą nie pokazać się na Twoim koncie natychmiast po wprowadzeniu. Proszę byc cierpliwym i sprawdzać swoje konto w ciągu godziny aby zobaczyć czy zmiany zostały przetworzone.

Chcę zmienic kraj w adresie na mojej fakturze.^ góra

Niestety, z przyczyn technicznych nie jest to możliwe. Jeśli chcesz zmienić kraj, gdzie się rejestrowałeś, potrzebujesz pobrać i zainstalować program ponownie.

"Fair use policy (FUP)" co to znaczy?^ góra

Oferujemy darmowe* połaczenia do wielu miejsc docelowych. Jeśli korzystasz z naszych usług w zwykły sposób, nie będziesz skonfrontowany z naszą Fair Use Policy; Jednakże, zastrzegamy sobie prawo aby ograniczyć te darmowe* połaczenia w wypadku podejrzenia nadmiernego lub nielegalnego użytkowania. Jeśli przekroczysz nasz limit Fair Use Policy, będziesz obciążony normalnymi cenami za Twoje połaczenia. Prosimy zapoznać się z naszymi warunkami korzystania w celu uzyskania szczegółowych informacji.

Czy mogę zostac miejscowym przedstawicielem 12Voip ?^ góra

Tak, jest to możliwe, aby zostać miejscowym przedstawicielem. W celu rozpatrzenia Państwa jako miejscowych przedstawicieli wymagamy opłaty przynajmniej 15 Euro poprzez Western Union, Cashu, Ukash, Bank Transfer lub iDeal.

* Zaloguj się do swojego MyAccount
* Kliknij w menu na: "Zostań miejscowym przedstawicielem"

UWAGA: Konta które już odkupiły vouchery lub otrzymały przelew pieniężny, lub dokonały płatności karta kredytową NIE otrzymają statusu miejscowego przedstawiciela. Pieniądze składowane na tych kontach NIE będą refundowane ani przelane spowrotem do konta miejscowego przedstawiciela, z którego przyszły. W tym przypadku doradzamy otworzyc nowe konto.

Dlaczego nie ma mnie już na liście miejscowych przedstawicieli ?^ góra

Nasza baza danych miejscowych przedstawicieli wpisuje tylko aktywnych miejscowych przedstawicieli. Jeśli poddasz działaniu nową transakcję będziesz automatycznie włączony do listy spowrotem.

Dlaczego straciłem mój status miejscowego przedstawiciela? ?^ góra

Jełśi nie załatwiłeś żadnej transakcji,Twój status miejscowego przedstawiciela będzie usunięty.
Możesz nadal korzystać z dowolnego dołądowania pozostawionego na Twoim koncie w celu przywatnych rozmów. Jeśli chciałbyś ponownie zaaplikować na miejscowego przedstawiciela, wymagamy opłaty przynajmniej 15 Euro poprzez by Western Union, Cashu, Ukash, Bank Transfer lub iDeal. Jak tylko otrzymamy Twoją opłatę przynajmniej 15 Euro, możesz kontaktować się z obsługa klienta poprzez opcję feedback aby poprosić o status.