- Aktualności

- Darmowy newsletter

- Powiadom przyjaciół!

- Phone-to-Phone

- VoIP-In

- FAQ

- Kontakt

FAQ - Połączenia

[ogólne] [płatności] [konto] [połączenia]

Jak wykonać połączenie?^ góra

Po szczegółowe instrukcje, kliknij tutaj

Czy mogę przesłać moje rozmowy do innych użytkowników 12Voip?^ góra

Tak, możesz - opcja przekazywania rozmów działa z numerami telefonów, ale możesz też wpisać nazwę użytkownika 12Voip.

Czy mogę wysyłać wiadomości tekstowe (sms) poprzez 12Voip?^ góra

Tak, możesz, używając 12Voip client lub poprzez strone internetową 12Voip.

Kiedy używam Vista, mam problemy z urządzeniem głosowym^ góra

Upewnij się czy voipclient funkcjonuje w w odpowiednim trybie Windows XP. Po więcej informacji zobacz Vista Pomoc i Wsparcie.

Czy mogę dołączyć numer DIDdo mojego konta 12Voip?^ góra

Tak, możesz, jeśli skorzystasz z dostawcy numeru DID możesz przekazać swój DID do: nazwaużytkownika@sip.12Voip.com

Chcę skonfigurować moje własne urządzenie SIP na rozmowy 12Voip, czy to możliwe?^ góa

Pewnie: Kliknij tutaj po ustawienia.

Dlaczego moje połączenie jest ciągle przerwane?^ góra

Jesli chcesz cieszyć się nieprzerywanymi rozmowami do naszych darmowych* destynacji, polepsz swoje konto poprzez kupienie doładowania.

Kiedy zaczynają być naliczane opłaty za rozmowy?^ góra

Opłaty za rozmowy naliczane są od momentu gdy połaczysz się z numerem, który wybrałeś, czyli, jak rozmowa zostanie odebrana. Jeśli nie ma odpowiedzi lub linia jest zajęta, nie będziesz płacił za połaczenie.

Czy mogę zadzwonić do kraju, który nie jest na liście?^ góra

Niestety, teraz jeszcze nie. Jedyne destynacje, które możemy zaoferować po obniżonych cenach, są na naszej liście destynacji. Zatem, jesli kraj, do którego chciałbyś zadzwonić, nie widnieje na liście, to znaczy, że jeszcze nie ma go w naszej ofercie. Aby być informowanym o wszystkich nowych destynacjach i cenach, zaprenumeruj nasz darmowy newsletter.

Czy mogę użyć 12Voip na rozmowy do Wielkiej Brytanii na numery 08 lub 09?^ góra

Numery 0845 i 0870 będą działały, ale większość pozostałych numerów zaczynających się od 08 lub 09 nie może być wybranuch poprzez 12Voip.

Dostałem wiadomość:"12Voip jeszcze nie oferuje połączeń do tej destynacji"^ góra

Próbujesz wybrać numer telefonu, który nie jest rozpoznany przez system 12Voip i oznacza to, że 12Voip nie oferuje jeszcze rozmów do tego kraju. Jedyne destynacje, które możemy zaoferować po obniżonych cenach, są na naszej liscie destynacji. Aby być informowanym o wszystkich nowych destynacjach i cenach, zaprenumeruj nasz newsletter.

Miałem słabą jakość połączenia^ góra

12Voip korzysta z najnowszych technologii aby zapewnic najwyższą jakość połączeń. Jednakże, może się zdarzyć że doświadczasz marnej jakości połaczenia lub dźwięku. Upewnij się, że zawsze używasz najnowszej wersji programu 12Voip i wszystkie Twoje ustawienia są poprawne. Jeśli Twój system jest w porządku a problemy nadal się utrzymują, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.

Nie było połaczenia lub upłynęło bardzo dużo czasu zanim moja rozmowa została połączona^ góra

12Voip korzysta z najnowszych technologii aby zapewnic najwyższą jakość połączeń. Jednakże, może się zdarzyć że nośniki zagraniczne mają inne standardy jakości. Jeśli zauważysz taką usterkę, nasza obsługa techniczna może odszukać daną rozmowę i wykonać pomiary aby zapobiec temu problemowi w przyszłości.

Numer, pod który dzwonię jest ciągle zajęty lub słyszę nietypowy sygnał zajętości^ góra

To może wskazywać na problemy z przekaźnikiem jakiego używamy do połączenia Twoich rozmów.Zgłoś ten problem do naszych mechaników aby odszukać rozmowę i wykonać pomiary w celu zapobiegniecia dalszych problemów.

Osoba, z którą mam połączenie, nie słyszy mnie^ góra

Możliwe rozwiązania:
Ustaw prawidłowo swój mikrofon
Wybierz poprawne urządzenie audio na ekranie opcji 12Voip
Teraz wyłącz przycisk WYCISZENIA (MUTE)w sterownikach głośności (nie zapomnij wybrać najpierw sterowników NAGRYWANIA poprze wybór Opcje -> właściwości -> nagrywanie) i spróbuj ponownie

Jak uregulowaćć ustawienia mojego Norton Personal Firewall aby się połączyć^ góra

Jeśli masz problemy z używaniem 12Voip, i posiadasz zainstalowany na swoim komputerze Norton Personal Firewall, potrzebujesz uregulować swoje ustawienia. Poniżej opis jak to zrobić:

1. Otwórz Norton Personal Firewall.
2. Wybierz 'Status & Ustawienia' z lewego paska menu.
3. Wybierz 'Osobisty Firewall' ze środkowej kolumny.
4. Kliknij 'Konfiguruj.'
5. W nowym oknie, otwórz 'Programy'.
6. Znajdź '12Voip' w tablicy 'Ręczna Kontrola Programu'.
7. Kliknij kolumnę 'Dostęp do internetu' dla 12Voip, i wybierz 'Pozwalaj na wszystkie.'
8. Kliknij 'OK.'

Po przejściu tych kroków, powinieneś łaczyć się 12Voip. Jeśli nadal masz problemy, poinformuj nas o tym.

Jak uregulować ustawienia mojego PC-Cillin Internet Security aby połaczyć się z 12Voip?^ góra

Jeśli masz problemy z używaniem 12Voip i posiadasz zainstalowany na swoim komputerze PC-Cillin Internet Security, potrzebujesz uregulować swoje ustawienia. Poniżej opis jak to zrobić:

1. Otwórz PC-Cillin Internet Security.
2. Kliknij 'Network Security' po lewej stronie.
3. Kliknij 'Edytuj.'
4. Z okna 'Profilu Osobistego Firewall', otwórz 'Listę Wyjątków.'
5. Kliknij 'Dodaj.'
6. Wpisz następujące informacje w odpowiednie pola:
* Opis: 12Voip
* Cel: 'Specified Application' (wybierz 'C:Program Files12Voip12Voip.exe')
* Akcja: Pozwalaj
* Porty: Wszystkie Porty
7. Kliknij 'Zapisz.'

Po przejściu tych kroków, powinieneś łączyć się z 12Voip. Jeśli nadal masz problemy, poinformuj nas o tym

Jak uregulować ustawienia mojego McAfee Personal Firewall aby się połączyć^ góra

Jeśli masz problemy z uzywaniem 12Voip, i posiadasz zainstalowany na swoim komputerze McAfee Personal Firewall, potrzebujesz uregulować swoje ustawienia. Poniżej opis jak to zrobić:

1. Otwórz McAfee Personal Firewall.
2. Wybierz 'Osobisty Firewall Plus' po lewej stronie.
3. Kliknij 'Pokaż Internetową Listę Aplikacji.'
4. Znajdź '12Voip' w kolumnie 'Nazwa Aplikacji'.
5. Kliknij prawym przyciskiem myszy '12Voip,' i wybierz 'Zezwalaj na pełny dostęp.' (Jeśli nie widzisz '12Voip' w kolumnie 'Nazwa Aplikacji', kliknij 'Zezwalaj na Nowe Aplikacje' i wybierz 'C:Program Files12Voip12Voip.exe')
6. Wyjdź z McAfee Personal Firewall.

Po przejściu tych kroków, powinieneś łączyć się z 12Voip. Jeśli nadal masz problemy, poinformuj nas o tym.

Jak uregulować ustawienia mojego ZoneAlarm settings aby połączyć się z 12Voip?^ góra

Jeśli masz problemy z używaniem 12Voip, i posiadasz zainstalowany na swoim komputerze ZoneAlarm, potrzebujesz uregulować swoje ustawienia. Poniżej opis jak to zrobić:

1. Otwórz ZoneAlarm.
2. Wybierz 'Kontrola Programu' po lewej stronie.
3. Znajdź '12Voip,' i kliknij w każdy czerwony "X" tak aby stały się zielone.
4. Wybierz 'Zezwalaj.'
5. Wyjdź z ZoneAlarm.

Po przejściu tych kroków, powinieneś łączyć się z 12Voip. Jeśli nadal masz problemy, poinformuj nas o tym.

Jak uregulować ustawienia mojego Tiny Personal Firewall settings aby połączyć się z 12Voip?^ góra

Jeśli masz problemy z używaniem 12Voip, i posiadasz zainstalowany na swoim komputerze Tiny Personal Firewall, potrzebujesz uregulować swoje ustawienia. Poniżej opis jak to zrobić:

1. Otwórz Tiny Personal Firewall.
2. Idź do 'Centrum Administracji.'
3. Z menu 'Grupy', kliknij 'Zaufane'.
4. Kliknij 'Zarejestruj.'
5. Wybierz '12Voip' w polu nazwy aplikacji, i potem wpisz 'C:Program Files12Voip12Voip.exe'
6. Kliknij 'Zapisz.'

Po przejściu tych kroków, powinieneś łączyć się z 12Voip. Jeśli nadal masz problemy, poinformuj nas o tym.

Mam zewnętrzną zaporę .. które porty muszą być otwarte na zaporę w celu uruchomienia aplikacji 12Voip?^ góra

Następujące porty docelowe powinny być otwarte na Twojej zaporze:
UDP 5060
UDP 11113
UDP 10300 - 10311
UDP 6901 - 6920